klicka hem




efter maten ikväll tog jag och barnen lite time out och shoppade lite kläder från HM via nätet....betydligt enklare än att fara dit med dem alla tre (och ändå, fastän det är så enkelt, så beställer jag varor via nätet högst tre ggr per år). Barnen fick önska varsitt plagg och sen kompletterade jag detta med mera nödvändigt. (dock inte allt som finns på bilden (den visar bara vilka grejer jag gillade extra mycket) vi behövde inte nån ny väska, inga monsterfiltar eller mjukisdjur...)




Edith valde denna tuffa klänning.

Ivar valde utan att tveka denna tshirt


Ruth, som inte riktigt fattade grejen med att bara välja EN valfri produkt, lade vi lite inom parentes och mamman beställde det som var mest nödvändigt - nya trosor åt en dam som kissar på toaletten!

Förutom att nätshoppa så har jag varit på värsta jumppan ikväll så låren dallrade efteråt...härlig känsla då man gett allt och svetten rinner!

Inga kommentarer: