l e g e r a




Igår öppnades en ny, vacker, inredningsbutik i Kokkola. Legera är verkligen värd ett eller flera besök, bara se på alla fina inredningsgrejer där, andas atmosfären där, att beundra de vackert målade väggarna i olika gråa nyanser (på nedersta bilden skymtar tre olika nyanser) och träffa de glada försäljarna, Cecilia som öppnat butiken och Malena (bloggdrottningen Malenami) som ska vara försäljare där, gör vardagen extra exotisk!
Så nu skulle jag ju vilja måla hela världen grå...åtminstone några väggar hemma.....
Ser ni förresten de stora korgarna på nedersta bilden, de fungerar lika bra som lampsrmar som förvaring av kuddar och plädar, häftigt va! och NU i skrivandets stund kom jag på var jag skulle kunna ha en sån lampa!! vadå ändlös!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

de här är nog ana än sibiren he,,,

maria sa...

jepp, från det ena till det andra ;-) Precis vad jag sa åt gubben då jag kom hem från kokkola...

Lantlig Längtan sa...

Härlig butik, den blir det att besöka nästa gång jag är till kokkola :)
Hoppas ni har det bra i solskenet!