fram med saxen


Här har vi en som behöver klippas och motioneras (nu pratar jag inte bara om mig själv utan hon närmast kameran också).
Han som myser med dockan i bakgrunder är precis lika mysig som han ser ut *kraaam*. Det är precis som om hans humör har svängt över en natt och nu har vi haft tre sköna dagar här hemma då han bara går runt och är nöjd. En solstråle! Ah, vad det är roligt att vara mamma då. Mera sådant. Dessutom sover han lite längre på morgonen och jag blir inte alls förvånad om klockan är närmare sju då han väcker mig. Hur skönt är inte det!?

Nu ska jag ta andra kaffekoppen utan att äta apelsin samtidigt. Att blanda dessa två var ingen höjdare. Barnen fick minimuffins som tröst efter den kalla promenaden från skolan. Med chokladglasyr.
#snåltandenvärkermenjagharenregelutanundantagframtillpåsk


Förresten så måste jag ju uppdatera dagens temperatur så jag minns sen då jag blickar tillbaka - 30 då barnen for till skolan. Vadå kallt!?

Inga kommentarer: