IKEA resa ordnas 13.2


Det ordnas en IKEA bussresa till Kuopio den 13.2 som gärna får fyllas med resglada resenärer. Det  finns ett stort shoppingcenter under samma tak så möjligheterna är många! Bussresans pris brukar väl landa runt 25-30 euro per person (beroende på antal) och startar kl 6:00 från Jakobstad (Haldins) och kör via Esse där vi hoppar på klockan 06:30. Hemkomsten brukar vara runt 21:30.

kOm med, kOm med!
Själv räknar jag dagarna....
skicka sms åt mig, 0503832788 eller på FB om du är intresserad av att komma med!



Jag ska kolla utbudet av mattor i storlek 200 x 300 och ett nytt sängöverkast som är skön mot kroppen. Inget konstgjort material mera, det har vi testat på nu i några år.....
men jag ska INTE titta på vitrinskåp. Är så galet sjuk på ett nytt fastän vi inte behöver nåt i detta skede (vi måste först flytta vardagsrummet innan vi vet vad som behöver införskaffas och vad som passar)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur är det vid missionsmagazinet,jag har tänkt komma på kaffe,saft nån lördag o eventuellt handla litet. Jag skulle komma med en som jag är stödperson åt och hon ska ha allt sockerfritt, det är tryggast för henne så. Finns det att få

maria sa...

Jo, vi brukar nog ha något sockerfattigt att ta som tilltugg! Ni är så välkomna!