en helg i solstol....kanske......


Alltså på sant, veckorna bara rusar fram! Nu har vi igen en skön fredag. Vi startade dagen med halpa halli och fyndade en my kanna på rea. Så söt, den perfekta saftkannan på trädgårdsbordet. Fast på tal om trädgårdsbord så saknas ett sånt hos oss. Fantiserar om att maken skulle fixa ett av plankorna vi har i lidret men jag tror nog jag får fantisera vidare. Det som stör mig mest är att han kan. Skulle han vara en man med tummen mitt i handen skulle jag aldrig tjata men han är väldigt händig men han vill inte. 

 Köpte också prisvänliga solstolar idag från Jysk, saknade sådana. Nu inväntar vi sol och värme (och en snickarglad man.....)

1 kommentar:

LB sa...

ska knäppa händerna för att du ska få en snickarglad man :-)

Jag vet ju också att han kan.
Kan du inte spela på att det är så syyyyynd om dej nu som är högravid- att du skulle bli SÅÅÅÅ glad om han skulle vara så snäll och bygga.

Alla sätt är tillåtna ;-)