1 st, nej jag tar 2 mesama!



ibland önskar jag att det var möjligt att, liksom Greta och Snalle på bilden, bara sitta i soffan och klicka hem mat och diverse. det där med att veckohandla är ju inte alltid så kul. denna gång vill jag ha 8 liter mjölk, gurka, senap, 7 pkt ägg, brolerstrimlor, en 10 kg:s potatssäck, kaffe, grytlappar, välling, tunna värmebyxor åt 162 cm dam, wc papper, smör, gröna äpplen, 2 kg maletkött......osv.....enkelt va!! men VAD är risken med detta? JO, att man blir SOM Greta och Snalle OM datorn plötsligt kraschar!

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Mmm, smidigt skulle det ju vara, men ja, jag vet inte... Även om jag kan tycka att veckohandlingen är jobbig ibland, skulle jag nog ändå inte vilja klicka hem allt via datorn!

Lantliga drömmar sa...

Du e' för skön! :)
Vi kommer gärna över på kaffe nån dag!! :)
Oftast vaknar vi runt 10, så om vi skulle komma en halv 11, 11 nångång? Sen sover grabben oftast mellan 2 å 4, men det är så varierande, så det är nästan bäst att komma genast från "morgonen". Nu är han dock sjuk, fick feber inatt, så vi får avvakta ett tag, men när han kryat på sig kommer vi mer än gärna! :) Ska bli så kul med sällskap åt honom och lite vuxensnack för mig!