KAN NI VARA TYST!!





jag låter som en skiva som har hakat upp sej! jag orkar inte själv höra min ramsa och barnen tycks ta mina ord lika allvarligt som om jag nynnade på dagens melodi.......men det ÄR ju dagens melodi!! tyvärr......vilken tur att vi har ett ljudisolerat hus och gubben sover högst upp och längst bort, men ni vet.....gälla rop HÖRS!


den DÄR ÄR MIIIIIIIN moppar!!!!


(nåja, denna veckas dilemma är snart över och jag väntar med spänning på hur trött gubben ser ut idag, som ett lakan som legat för länge i klorin....typ.......resultatet efter att ha haft på tok för lite sömn och på tok för mycket arbete under en vecka)

1 kommentar:

solskenet själv sa: sa...

*viskar*

-å så ska du se till så att mamman i huset får lite ensamtid ikväll. Ladda batterierna om så bara för en timme!

Hoppas verkligen att det börjar fungera nu, så att arbetstiderna blir mera normala..

Ha en skön måndag!