skön

denna sköna morgonrock har jag fått som present av mej själv till mej själv idag.....skön och framförallt fin. min ännu skönare, dock fulare, blåa morgonrock med nallar på får härmed lämna i skåpet, (fastän den är (som sagt) ännu skönare, värmer benen ända ner till fötterna och är tjockare). denna gång vann estetiken framom det praktiska...........lite kalla ben har väl ingen dött av på morgonkvisten.......


ps. funderar ni på handskarna? med dessa ska gubben få en smocka av då han kommer hem så sent ikväll.....ha haa, nej, jag skämta bara! han är duktig och är på styrelsemöte inom vår fridsförening vi hör till. inget att vara arg på alls.

3 kommentarer:

Anonym sa...

:) Denna fick jag också i julklapp av mannen, i efterskott, på rea :) Ootroligt skön!! Sku kunna gå i den hela dagarna!:) (Fast min var naturvit)

Minna sa...

Va snygg den var :)

Johanna Pettersson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.