smart...NOT!

det här är ju som att gräva en grop och falla dit själv.....kunde inget annat än le då jag håcksade konstverket på pulpeten. EDITH streck IVAR. svart på vitt. eller rättar sagt rött på vitt. flera bevis behövs inte, denna gång kan de inte skylla på nån annan......tycker ni jag borde skrubba bort det? själv har jag en känsla för att detta får stå, jag liksom bryr mej inte tillräckligt mycket för att börja skrubba....hos oss finns inget perfekt. på sant! och tycker edith detta är fint så måste hon få tycka det, hennes åsikt är lika viktig som min. smaken är som baken.

ps. nån som blev sugen på att leka med lego? kom hit bara.....

5 kommentarer:

Linda sa...

Hmm. jag och stickstickorna kommer inte så värst bra överrens.Förstår inte hur jag kunde tro att jag skulle klara av att sticka ugglor. Tur att jag började med att öva sticka en liten lapp, får väl bli ett barbie täcke eller nåt. Men visst kan jag komma i alla fall, med eller utan sticksöömi vet jag inte än ;) skall kl 12 till rådgivningen så samma tid som senast?

Gunnel sa...

Fint konstverk... *host*

Theo hade ju tagit en svart(!förståss valde han svart!) tusch och ritat stoooora lååånga streck, över den senast målade väggen hos oss (förståss valde han den!), nämligen väggen på fd kallvinden, den med trädet.

Jag suckade, men tog en trasa och färgen försvann hur lätt som helst!! Mycket lättare att få bort än kritor! Så om du minns vilka tuschpennor vi hade då barnen pysslade julkort, såköp såna!
Eller så börjar du helt enkelt se efter vad dina barn har för sig..
;-)

maria sa...

enklare att köpa sådana tusch än att se efter barnen, he hee......

Anonym sa...

Ja, här hittade jag oxå bläckstreck på soffan för några dar sen.
Hade nästan glömt hur mycket dom hinner sen dom sätter fart,
men på nåt sätt är det lite härligt oxå :)

Blogg by Maliin Stoor sa...

=)
Känns igen.. de är för sköna!



Maliin