- 22,4 grader

solsken. idag blev jag igen påmind om hur sällan vi får njuta av solskenet nu under de mörka vintemånaderna. solen ger ju sån energi och nu kan man bara njuta av den genom fönstret. ja, jag är ingen hurtig människa som trotsar kylan och beger mej ut då köldgraderna håller sej över - 20 strecket...


nu ska jag fortsätta höra på andlig musik (önskekonserten) på vega....när du går över floden går du ensam, när du går över floden lämnas allt, inga vänner följer dej, rikedomen räknas ej. när du går över floden lämnas allt...trallallaalaaa.....

3 kommentarer:

Linda sa...

Vackert vackert!

Själv körde jag barnen till skolan i morse. De hade nog kunnat cykla men jag tyckte så synd om dem. (J får sån hosta av det kalla vädret)
Då man väl är ute och har MYCKET kläder på så är det rätt så härligt då solen skiner!

Jag borde fara ut ock knäppa lite naturbilder jag med.

Anonym sa...

Hej, vill bara säga att jag gillar din blogg mycket. (har inte läst den sålänge) Du är så ärlig och öppen. Livet med små barn är inte alltid det lättaste, men ack så härligt ändå. Du står för din tro vilket också ger mig styrka på min vandring. / Fia

Anonym sa...

Ja och så ska jag börja göra plankan.. :)