"konstverket"

variation i hemmet gör mej snällare, gladare och får mej att fokusera på annat än hur många klunkar mjölk småttingarna drack till de 4 små köttbitarna och den lilla torra potatisen med den uppvärmda såsklicken på. att sen det jag sätter upp på väggarna, utmed väggarna och mellan väggarna vissa gånger är fulare än fult hör inte alls hit. skönheten ligger i betraktarens ögon, och tycker betraktaren det är mindre vackert kan han/hon berätta det för mej för det tål jag höra. tror ni verkligen jag skulle ha satt upp tavlan i vardagsrummet om jag tycker den är ful? givetvist inte. gränsen går vid lite ful, klarar objektet den granskningen får den synas i vårt hem.

8 kommentarer:

Lundagård sa...

Ett riktigt FINT konstverk i mina ögon!

Linda sa...

Konstverket är riktigt snyggt!

Skulle vi inte besöka varandra så ofta så hade jag beställt ett eget konstverk av dej.
På sant!

(Trodde först att du målat 2 för bilden till höger såg ut som en vit vägg. Men sen märkte jag att det var 2 foton ihopsatt.)

Ha det gott!

Sandra sa...

Maria du e duktig,otroligt va du e skickli..:)

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
grinden på glänt sa...

Jag gillar den!

Anonym sa...

snyggt!

Anonym sa...

Njaaaee, jag vet faktiskt inte vad jag skall tycka om konstverket...fulsnyggt kanske? :-)

Anonym sa...

Ojj vad kistan är snygg! Varifrån är den eller hur har du tillverkat den? :) Riktigt fin inredning!