sköna clara





nu har jag för första gången i mitt liv varit till sköna clara. tror ni jag blev nå skönare människa?.....njaaaaa, bara en topp rikare......tyvärr, så hjälper det inte att shoppa dyra kläder för att bli en skön människa. men visst påverkar kläder oss.....det är ju det första man ser när man möter en människa. utseendet, kläderna och utstrålningen. när jag som bäst prövade en FÖR LITEN topp och stod och funderade hur jag skulle få bort den med alla knappar och spetsar i behåll så kom bloggerskan med stort M dit med sin mamma.....roligt att se kändisar på nära håll och höra då de snackar kläder och märken, samtidigt får man känna sej ÄNNU mer lantlig, märkesOmedveten och stildöd!!

5 kommentarer:

sabina sa...

Kädisspaning på hög nivå. ;) Såg henne en gång på ginatricot, hon såg nog ut precis som oss andra den gången. :)

sabina sa...

tappade visst ett n.. "käNdisspaning..."

Linda sa...

voi voi. Har du varit till Sköna Klara, utan mej?
voi voi.

Jag ska dit nångång, men om du inte handlade mer än en topp så antar jag att det inte fanns mycket som faller mej i smaken (eller MITT bankkonto i smaken!).

Vet faktist inte ens var det är, fastän jag är till kokkola titt som tätt.

Linda sa...

sa jag voi voi?!!? :-D

Märkt int att jag skrv det 2 ggr.

maria sa...

faktiskt så ringde syrran och sa bara - nu har jag ordnat sköitar åt de, ställ de så far vi ti sköna bönan ;-) det hela tog sisådär en halvtimme så var vi iväg :-) nästa gång kommer du med...OM det blir nån nästa gång, blev inte så imponerad faktiskt av kollektionen de hade där nu just.......så summa sumarium så missade du inget :-)