n a t u r s t e n

 
Plötsligt fann jag mig själv stå och plocka ur diskmaskinen och natta barnen medan mannen var ute och plockade bort stenar. Hur gick detta till? Kvinnans list övergår mannens förstånd och ingen kan vara gladare än jag (han orkade nog inte höra på mitt gnäll mera, se detta inlägg). Så fort Seth somnar på eftermiddagen ska jag fortsätta där projektet avslutades igår kväll. Men först blir det lunch hos syrran tillsammans med svägerskor från Larsmo, en rolig start på onsdagen med andra ord!
 
Sånt hos oss på påvallsfolk. Nu vill vi ha flera varma och soliga dagar så man kan vara ute mera med lillen.
 
ps. Naturstenarna som vi plockar bort kommer vi att sälja, plattorna är det inget fel på! De är ju snygga på rätt ställe och med rätt underlag (den dan kommer väl då jag harmas på att jag sålt dem).  

Inga kommentarer: