som förr

 
 
 
Kan det inte bara var som förr, tycker Seth.
Jag och mamma.
Den där bebisen kan vara med sin egen mamma!
 
På tal om förändring så har vi köpt en ny dator åt mig och den får mig att känna mig som Maria 87. Hon som vill ha allt som förr! Vill nog ha de nya funktionerna och programmen men det ska se ut som förr och funka som förr. Tack. Pilen då man ska backa till föregående sida får gärna vara i vänstra hörnet som det alltid varit. Nåja, när jag väl lärt mig allt det nya så kommer jag att gilla det bättre. Men med dagens teknik så finns det ju oändliga möjligheter och det är väl det som på ett sätt blir det svåra. Det är likadant som då man ska välja enbart ett kort av tio som är riktigt fina.
 
Sånt hos oss då jag helst skulle sitta hela dan här framför den nya skärmen. Ska hjälpa brorsan med programbladen till deras bröllop och till det skulle jag gärna lägga mycket tid, det är ju så roligt att trixa med bilder och texter! Får passa på att vara effektiv då lillen sover istället. Vilket han gör nu som bäst.
 

Inga kommentarer: