t i l l s a m m a n s


Om jag vaknar en morgon helt gråhårig så skyller jag enbart på vår yngsta son. 
Huh, vilken vecka. Vilket humör denna kille haft. Till all lycka så sover han relativt bra nattetid om man bortser från amningen. Och till all lycka så drar han en lång sov tur på eftermiddagen i vagnen där ute. Det är då jag tankar.
Nåja, jag är ju inte särskilt bortskämd med bebisar som bara sitter och suttar på sina fingrar heller *blink*.
Men nu är det ju fredag igen. Jipppiii! Imorgon styr jag kosan till Ikea (lillkillen och jag tar en skön mini .p.a.u.s. från varandra) trots basaren vid missionsmagasinet. Men ni som har möjlighet ska absolut fara magasinet och dricka kaffe och skriva lotter, vi har fina vinster till lotteriet!! Solstolar, utemöbler, snygg vedkorg från Vikströms plåtslageri, nåt blomarrangemang från Sunds, valbart släpinnehåll från Södös gräv, plastomobil, sandleksaker, barnrutschbana, barnleksaker, elrökugn, en hög rotting blomkruka, tvättbollar från Hälsopraktik Natura (som jag tycker låter intressant) mm. Dessutom så har vi ju mete för barnen och vem gillar inte sånt!?
ps. ni minns väl att ni kan komma in till missionsmagasinet med ätbart eller icke ätbart till försäljning ikväll mellan 18-19.

Inga kommentarer: