det hade jag inte tänkt på


Gladeligen har jag sökt fram fina texter ur sions sånger, psalmboken, sånger från Laudate eum CD:n och printat ut dem med passande bild som ska ramas in och säljas vid magasinet. 
Då var det en sak jag inte tagit i beaktande. Copyright på texter. 
Nu känner jag mig så trött på alla bilder med de fina texterna....suck. Men Lina Sandells sånger borde det väl inte vara copyright på, nån som vet??
En sak som iallafall piggar upp lite grann mitt i bildeländet  är de fina tulpanerna som mannen hade köpt på fredagen passligt tills jag kom hem från kvällsskiftet. Alltid nåt. 
Roligare då man inte behöver köpa blommor åt sig själv. 

Nu ska jag plocka upp lite här, röran efter att ha klippt och pysslat + bakat några plåtar med semlor syns.

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.psalmportalen.se/index.php?id=9

maria sa...

Tack, där fanns många fina texter!

Per Anders sa...

Hej Maria!
Såg just att psalmportalen nämnts på din blogg. Roligt att du tycker texterna är fina. Hittar du någon text som du vill göra något med kan du enkelt fråga upphovspersonen om den vill samarbeta med dig. Jag har själv ett sådan text/bild samarbete med Charlotta Folkelind på Folkelind Form.
Hälsningar Kristina Sandgren Furberg, initiativtagare till psalmportalen.se