f i r a


Jag fick trevligt sällskap idag av min svägerska Linda. Vi firade våra män i deras frånvaro med bulle och grädde. Bra så. De fyllde 34 om nån undrar....håller med andra ord på att bli äldre - saktat men säkert. Undrar när jag får börjar leta gråa hår i hans kalufs!?
Nu for dock födelsedagsbarnet på årsmöte till bönhuset och vi fortsätter ""firandet" i hans frånvaro. Nån kalas stämning har vi dock inte här hemma eftersom jag är så fruktansvärt irriterad. Irriterad, besviken och sur! Dessa känslor bara på grund av några bilder som jag bad mannen printa vid jobbet. De blev misslyckade. Hur kan bilder som ser så ljusa och fina ut på datorskärmen bli så dåliga när de är utprintade!? "Hasseri" på bra fotopapper dessutom. Nu ska jag sura vidare...vilken tur att det slapp av lite av Lindas hembakade bullar!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina foton och texter. Hoppas att få se dem som tavlor vid Magasinet !
/ann-christin S

maria sa...

Hade tänkt rama in dem i mindre ramar, men fåse ;-) skam den som ger sig, får göra om dem och printa på nytt....