t v ä t t a t


Nu har vi byns renaste soffor om man bortser från vissa designade bläckstreck som barnen förevigat på dem. Det finns många positiva saker med lädersoffor, den ena är ju absolut att då de tvättas med löddrande olivtvål och enjohandske så vet man att dom är rena. Inga krypande löss mellan fibrerna. Att jag sen valde vita soffor var ju enbart av estetiska själ, då hade jag inte en tanke på småa händer som kommer smygandes bakom ryggen med en penna i handen. Mycket mera praktisk skulle ju nog mörkare läder vara.
Detta om detta, nu ska jag rama in några tavlor och snart bege mig till jobbet.  Hoppas på en runebergstårta till kaffet där men sånt kan nog knappast MHSO bjussa på....i dessa spartider...
Blev så glad då jag läste om Runeberg på ÖT i morse och upptäckte att vi har en sak gemensamt - vi är svaga för söta bakverk. voi söta göta!

Inga kommentarer: