h ä l s n i n g a r



Jag fick nyss en filmhälsning av Nadja och Asja som min bror Roger skickade, han och några andra män är dit och hälsar på denna helg. Julia (Asjas syster) syns där med ryggen mot bilden. Så trevligt, nu fick jag ju riktigt dryft efter dem och efter församlingen/församlingsborna i Petroskoj. Undrar när vi kan fara dit nästa gång!? med bebis på gång i huset så får man nog tänka efter två gånger innan man startar den långa bilfärden dit. Hoppas de har möjlighet att komma och hälsa på oss istället!


Roger bad mig skicka en film åt dem också så det försökte jag på min knagglande engelska. Man måste ju försöka trots att resultatet aldrig blir så bra som man önskar, ha haa..

Nu ska snart familjen Björkskog krypa under respektive täcken. Tacka vet jag nätter, sova, slumra och sussa sött!! g.ä.s.p
nog finns det väl andra som är trötta klockan åtta på kvällen!?

Inga kommentarer: