till köket


Jag fick några bilder för en tid sedan av en kvinna som kan det här med fotografering. Denna bild tilltalade mig i all sin enkelhet. Är lite osäker vad den egentligen föreställer men min första tanke var nåt köksrelaterat. Har funderat på passande text och igår hittade jag den. Mitt i min vardag finns han här. Har också gjort en annan köksvariant (med två olika texter) som syrran ville ha.



Igår for jag till firman för att printa ut några bilder men kopierings maskinen ville annat. Det är en invecklad maskin som går över min kunskap och så fort man ska börja välja olika inställningar så faller jag av brädet.  Men den spottar ut fin kvalité på bilderna så utan firmans kopieringsmaskin skulle jag inte kunna tillverka tavlor till missionsmagasinet. Med fyra ändlösa barn i sällskapet så har man ingen lång stund på sig att testa sig fram heller. Så på dåligt humör och stressad fick jag åka därifrån utan att ha fått utprintat beställningarna. 
- tänk att jag behöver min man till allt, muttrade jag för mig själv och kände hur mitt humör sjönk ännu lägre. Edith tittade förundrat på mig så jag muttrade tydligen ganska högt.
Sorry children, ni har en ganska knäpp mamma. 

Inga kommentarer: