v ä r d e f u l l

Godmorgon fredag. Härligt. Igår kväll hade vi riktig rolig löpträning kombinerad med lite muskelövningar på "Bellajumppa"så idag känns det extra trevligt att starta med helg. Dessutom får jag snart besök av några väninnor och vad är väl bättre än det. Nu ska jag ställa fram morgonmål åt barnen. Jag som varit vaken sen halv 6 tycker det börjar kännas som förmiddag redan. 

Så sånt hos oss. Vet ni vad jag ska bjuda på? Nej, ni vill nog inte ens veta. Ni kan säkert gissa. Ha ha. Klänningen på bilden blir kanske inramad och förd till missionsmagasinet. den skulle kanske passa i en tonårings rum. Borde fundera ut en tuffare pojkvariant också. För värdefulla är vi alla och jag tror inte vi kan påminna oss själva eller våra nära för ofta om just detta. Du är viktig här och nu.

Inga kommentarer: