"där jag finner ro"


"Han för mig till vatten
 där jag finner ro"

Gårdagen alltså. Vilket flyt. Tänk om alla dagar skulle vara så fina. Kvällen (och halva natten enligt mig som vanligtvis går och lägger mig vid 21) fick tio poäng med tio underbara kvinnor vid vattnet. Där, vid villan, hade vi det gott att vara och nu vet jag att man visst kan äta svamp (grillad med bacon runt och nån gräslökssörja inuti). Mums. Så nu, efter min upptäckt, blir det definitivt grillad svamp till midsommar och min man kommer att jubla över min nyvunna "svampsmak".  
Förutom att vi åt en massa gott så gick samtalen varma och jag är tacksam över alla nya bekantskaper som jag fått i denna grupp där framförallt tron är en gemensam nämnare för oss.  

Sånt hos oss då också denna dag har tillbringats vid vatten men inte i samma lugna tempo. Tvärtom. Städning vid villan var på tapeten och en massa barn sprang runt och var lyckliga över att leka tillsammans. En energisk lördag är till enda och nu lockar kudden mer än tangenterna. God natt!  

1 kommentar:

Anonym sa...

Just detta behövde jag igår! Takk :)