that day


Oh, what a day.
Hur ska man komma sig till ro efter en sån känslofylld dag. Efter den vackraste festen med det vackraste brudparet. Det första jag gjorde då jag kom hem (ja, efter att jag sparkade av mig de obekvämaste klackskor ever) var att ladda upp alla bilder i datorn. Kan inte riktigt fatta att allt blev så perfekt (alltså inte bilderna utan dagen). Och vigseln, ja, den är värd ett eget inlägg. Inte ett endaste öga var torr efteråt. Nu har jag mycket att smälta och känslan när vi sjöng "vi ska gå hand i hand genom livet du och jag" och brudparet tågade ut från festen och påbörjade sitt gemensamma liv var så känslofylld.
Min lillebror. Nu är han en gift man.
Nej, jag fattar det inte.

Ett bildregn från bröllopet kommer senare.  Nu ska jag sova och begrunda alla tankar i mina drömmar.

1 kommentar:

klipposfia sa...

Så roligt att det fick bli en fin dag att minnas! Vi på jobbet har fått följa J i många olika tankar både kring dagen D och allt det som komma skall:) Är så glada för deras skull! Må de leva lyckliga i alla sina dagar i både nöd och lust.