r.i.d.l.ä.g.e.r


Snart ska vi föra Edith på ridläger. Ruth och jag vill också men hon är för liten och jag är för "upptagen i min mamma roll". Jag har lovat Ivar (som inte är avundsjuk på själva ridlägret) och Ruth att vi ska hitta på nåt annat roligt under dessa tre dagar som Edith får vara på ridläger så nu är det upp till bevis.
Nåt roligt, ja.

Själv tycker jag inget är roligt för tillfället. Har dagen efter känslan nu tredje dagen i rad, ni vet, den där tomhetskänslan som kan inträffa då något man längtat efter (i mitt fall bröllop) är förbi.
Slut. Finito.
Lite huvudvärk och magknip från och till på det så är känslan i botten.

Tror att lite sommarvärme och badande barn skulle hjälpa upp det hela. 

Angående bröllopet så skulle jag gärna dela med mig av sången från kyrkan, men det borde vara ett Youtube klipp om det ska lyckas på bloggen och då måste jag nog kolla med brudparet innan. Ja, hur mycket man ska "störa" dem på deras bröllopsresa är ju en annan femma.

Sånt hos oss då sömnskorv ska gnuggas ur ögonen och vi snart ska starta chryslern med en hop glada barn och en småtrött mamma.
#livetiettnötskal

 

Inga kommentarer: