s v a r t




När jag är inne på sovtema här på bloggen (inatt sov killen tack och lov gott hela natten) så kan jag dela med mig av lite bilder från sovrummet. Ännu ska två tavlor fixas dit men motiven är oklara ännu. Önskar mig en personlig födelsetavla, här. ovanför Seths säng. Den i mitten högst upp är min favorit. Så ljuvligt motiv. Vill ha!
Klädstången fick också komma med i "rumsflytten". Mannen med sitt antal skjortor behöver en lång och rejäl klädstång och jag har ju också några plagg. Vissa för småa plagg, vissa "gravid aktiga" plagg och vissa icke säsongsplagg. Sen har jag några få som jag kan och vill använda.

Sånt hos oss denna tisdag då vi sedvanligt har besökt mamma-barn. Nu har ja ätit sjukt god mat och är mer än mätt. Jag gjorde en tacogratäng med äggbotten, hackade tomater och smarrig creme fresch- och ostblandning ovanpå. Nu ska sprayburken fram för en ikea silver ljusbricka ska bli svart. 

Inga kommentarer: