just här, så här

"Du ska int så jag tar de i nackskarvi"
"hit men inte längre"


Något ovanligare fotomiljö
Vi hade visst en nymålat spjälsäng i lidret...hmmmm...
Tja, varför inte.

Ravastorstein






Barnen tar mycket kort nuförtiden.
Då jag rensade Ediths läsplatta hade hon över 500 kort och korta filmer.
 Men visst har dom roligt då de knäpper, det syns på bilderna.
Här med kusinerna Melinda och Maja.

Sånt tittar vi på idag. Ikväll ska jag på vigsel till Munsala då min vän ingår äktenskap.
Jag önskar dem en lycklig dag fri från alla bekymmer efter en jobbig sommar med brännskadat barn.
Må Herren välsigna denna dag och deras äktenskap.

O, Mästare!
Låt mig inte så mycket söka efter att bli tröstad
som efter att trösta.
Inte så mycket efter att bli förstådd
som efter att förstå.
Inte så mycket efter att älska
som att älska.
Ty det är genom att ge
som man får.
Det är genom att glömma sig själv
som man finner sig själv.
Det är genom att förlåta andra
som man själv får förlåtelse

Inga kommentarer: