r ö n n b ä r


Idag ska jag betjäna vid magasinet mellan 12-15. Med mig har jag en påse rönnbär som jag ska trä på ståltråd och göra hjärtan....hösthjärtan. Ska testa att spraymåla några också. Både i vitt och svart. Kan bli snyggt det med, det gör inget om bären blir skruttiga. Vem har väl slät hy för alltid? Så har du "lång tid" kan du ju komma dit och picka hål i rönnbär med mig!

Sånt hos oss. Mannen kommer hem då jag ska till magasinet och jag slipper att ha barnen med mig. Jipiii. Han, mannen alltså, har vissa förhoppningar att han ska få jobbat hemifrån men jag är lite mera skeptisk. Fast å andra sidan far arbetet ingenstans medan killen växer och blir stor. Igår när han kom hem relativ sent (för mig är 21:00 sent då jag far och sova senast 21:30) efter ett möte och inte hade sett Seth på hela dan så frågade jag om han kollat i sängen där lillkillen låg och sov. Klart att han hade! Det finns inget ljuvligare än ett barn som sover, man vill nästan ta upp det och gosa lite. 

Inga kommentarer: