c h i l l a r


Lika barn leka bäst.
Vi chillar vidare. Syrrans familj kom på ett spontant besök ikväll och jag tycker det är så trevligt med sånt. Spontana besök alltså. Inget meddelande före om det passar eller inte utan man tar det som det kommer (fast  egentligen kan man inte kalla syrran och hennes man (som förresten är min mans lillebror) ens för gäster, de är liksom nästan som familjemedlemmar. Seth är ännu ganska krasslig och vi passar bäst på hemmafronten. 

Sånt hos oss denna lördag kväll då det skulle smaka utmärkt med varm oboý och en rostad bröd skiva. Men jag startade denna dag med ett hurtigt pass vid tyngdpunkten så nu ska jag liksom inte sabba den känslan som fortfarande sitter i. Ska nog avsluta dagen med nåt mera proteinrikt istället. En naturell kvarg 0,3% kanske. 
Förresten vilket snöoväder vi haft idag, är tacksam att jag inte hade nån längre bilresa att avklara.
Nu är det istället godnatt som gäller. Äntligen. Lillen sussar redan sött i sin säng och en smart mamma far och sova tidigt varje kväll. Jajjamen. Godnatt! 

Inga kommentarer: