k a k t u s


Nu sitter vi här min kaktus och jag,
efter löpturen får jag ta nya tag.
 *svettig*

Tänk om man skulle ha känslan som uppkommer efter träning redan före man börjar. Då skulle nog flera pass bli gjorda. Nåja, allt som man gör i motionsform är hemåt och nu är det kaffe som gäller på detta, lördag kvällen till ära. Skulle smaka med nåt gott tilltugg såklart. 
  Idag har jag varit till brosans på städtalko, de har ett sprillans nytt kök, badrum och hjälpkök och det var så snyggt, så snyggt. Borde ha tagit bilder! Köksskåpen var svarta nertill med vita övre skåp och golvet var svart-vitt schackrutigt. Badrummet gick också i svarta toner (från golv till tak) och det gav en mysig stämning och kändes inte alls för mörkt! Tvärtom så tror jag den höjer trivsel känslan då man står där naken med bara baken och duschar. Vem behöver bli särskilt upplyst då just!? Inte jag i varje fall....
Sånt hos oss då mörkret lägger sig på utsidan. Nu vaknade Seth och vi får ha lite "gostime" nu med pappa. 

ps. försäljaren som packade in kaktusen påpekade att den är en riktig trendblomma nu. Så då visste jag det (fast jag hade ju fått inspiration från CaisaK så jag hade på känn att såna är inne nu)! Köpte två på samma gång och nu hoppas jag att barnen inte vill känna på dem. De bruk jo säj att essiboa skådar me händre! 

Inga kommentarer: